دمنوش های قلیایی کننده رحم
دمنوش های قلیایی کننده رحم

دمنوش های قلیایی کننده رحم + 9 راهکار طب سنتی برای قلیایی کردن رحم

تاریخ نگارش

جولای 11, 2022

دسته‌بندی

تدابیر و توصیه ها

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

در طبیعت گیاهان زیادی وجود دارند که برای رفع بسیاری از مشکلات مناسب هستند. امروزه تحقیقات بسیاری بر گیاهان دارویی انجام میشود که خواص بیشمار آنها را مشخص میکند. اگر جزو افرادی هستید که میخواهید رحم و بدن خود را قلیایی کنید در ادامه با ما همراه باشید تا دمنوش های قلیایی کننده رحم را به شما معرفی کنیم.

محیط رحم می توانید اسیدی یا قلیایی باشد. همچنین می توان سطح اسیدی یا قلیایی بودن آن را در حد متعادلی نگه داشت و این امر تا حد زیادی به تغذیه بستگی دارد. در کنار عوامل متعددی که بر تعیین جنسیت جنین تاثیر دارد، اسیدی یا قلیایی بودن رحم نیز در این امر موثر است.

رحم اگر قلیایی باشد احتمال پسر شدن نطفه وجود دارد و اگر اسیدی باشد، احتمال دختر شدن نطفه بالاتر است.

در ادامه برخی دمنوش های قلیایی کننده رحم به شما معرفی شده است:

دمنوش های قلیایی کننده رحم:

دمنوش گیلاس:

گیلاس یکی از میوه های پرطرفدار تابستانی است که خوای بیشماری دارد. گیلاس سرشار از آنتی اکسیدان ها است که فواید بسیاری مثل: رفع بی خوابی، درمان درد مفصل ها، رفع چربی شکم و… را دارد.گیلاس به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها روند پیری را به تعویق می اندازد.

مصرف گیلاس احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش میدهد. گیلاس دارای فلاوونووئیدها است که از آسیب رساندن رادیکال های آزاد جلوگیری میکند.

گیلاس سبب درمان رماتیسم، واریس، آرتریت و درد های مفصلی میگردد.

اگر از گیلاس به منظور ماسک صورت استفاده شود باعث کم شدن چین و چروک میشود. این میوه خوشمزه عملکرد قلب و معده و روده را بهبود میبخشد.

اشخاصی که زیاد گوشت استفاده میکنند خون آنها اسیدی است و اگر از گیلاس استفاده کنند سبب قلیایی شدن خونشان میشوند.

دمنوش بابا آدم و عسل:

استفاده از دمنوش بابا آدم در کنار عسل در فصل های سرد بسیار مفید است و استفاده از دمنوشی که ترکیبی از چای کوهی، هل و زعفران باشد نیز در برای فصل های سرد خوب است.

دمنوش زنجبیل، گل قاصدک، زعفران، لاله:

از دمنوش هایی که کمتر اسیدی هستند استفاده کنید. دمنوش هایی که دارای گل قاصدک، زعفران، لاله و زنجبیل هستند مصرف نمایید. استفاده از چای های معمولی که میوه ای نباشند نیز بسیار پیشنهاد میشود.

قلیایی کردن رحم در طب سنتی
قلیایی کردن رحم در طب سنتی

دمنوش معجزه آسا:

استفاده از دمنوشی که ترکیبی از هل سبز، چای سفید، سنبل الطیب و هل باد باشد نیز بسیار مفید است. دمنوش ترکیبی گل گاو زبان، لیمو امانی و سنبل الطیب نیز یکی از دمنوش های گرم کننده و آرامبخش است. این دمنوش ها جزو دمنوش های قلیایی کننده رحم میباشند.

دمنوش کامبوجا:

این نوشیدنی بسیار عالی است که انرژی زا، گرم کننده و آرامبخش است. استفاده از آب گرم به همراه عسل در صبح به صورت ناشتا نیز سبب باز شدن صدا، گرم شدن بدن میشود. همچنین این ترکیب از جمله دمنوش های قلیایی کننده رحم می باشد.

دمنوش عسل و آبلیمو:

به دلیل اینکه طعم لیمو ترش است اغلب افراد تصور میکنند که لیمو ترش جزو مواد غذایی اسیدی است اما این باور نادرست است و لیمو ترش جزو مواد غذایی است که برای قلیایی کردن بدن بسیار مفید است.

چای رزماری:

چای رزماری یک نوشیدنی سرشار از ویتامین است که دارای خاصیت ضد التهابی میباشد. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید فرزند پسر داشته باشید از این چای استفاده نمایید. چای رزماری جزو دمنوش های قلیایی کننده رحم است.

پنج عرق داغ:

ترکیبی از عرق میخک، زنجبیل، دارچین و دو نوع دیگر میباشد که برای قلیایی شدن بدن مفید است.

معجون 110:

این معجون سبب تقویت اسپرم میشود که برای انزال زودرس نیز مفید است. این معجون قدرت جنسی مردان را بالا میبرد.

چای ترش قلیایی است یا اسیدی؟

PH چای ترش بین 5.5 تا 7 است که میتوان گفت خنثی است. طبع چای ترش سرد و خشک است. افرادی که طبع گرمی دارند میتوانند از این چای مصرف نمایند زیرا برایشان مفید است و استفاده آن در فصل گرم به عنوان خنک کننده عمل میکند. افرادی که طبع سردی دارند این چای را به همراه عسل استفاده کنند و در فصل سرد سعی کنند از نوشیدن این چای خودداری نمایند.

انواع مواد غذایی برای قلیایی شدن رحم:

استفاده از غذاهای شیرین که کافئین ندارند مثل: عسل و کارامل به تحرک بیشتر اسپرم ها و بالا رفتن شانس بچه دار شدن کمک میکنند. غذاهای خود را به همراه نمک میل بفرمایید زیرا استفاده از این غذاها در کنار پتاسیم به بیشتر شدن شانس بچه دار شدن کمک میکند.

اگر میخواهید فرزند پسر داشته باشید از گوشت قرمز مصرف نمایید و از خوردن صبحانه غافل نشوید.

اگر رژیم غذاییتان سرشار از گلوکز باشد شانس پسردار شدن نیز بیشتر میشود. مصرف گندم نیز در افزایش شانس پسر دار شدن موثر است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *