لزوم-ایجاد-و-گسترش-رشته-طب-سنتی-و-داروهای-گیاهی-علی‌اکبر-علیزاده‌-برمی
لزوم-ایجاد-و-گسترش-رشته-طب-سنتی-و-داروهای-گیاهی-علی‌اکبر-علیزاده‌-برمی

لزوم ایجاد و گسترش رشته طب سنتی و داروهای گیاهی

تاریخ نگارش

جولای 8, 2022

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دامغان، علی‌اکبر علیزاده‌برمی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تشکر از زحمات نعمت‌اله نعمتی و همکارانشان، واحد دامغان را مجموعه‌ای شاداب، فعال و هوشمند توصیف کرد و افزود: استادان و دانشجویان با دغدغه رفع مشکلات کشور و تلاش برای به تحقق رساندن منویات مقام معظم رهبری، این واحد دانشگاهی را به یک دانشگاه پویا که همواره در حال کسب موفقیت‌های بسیار و ارزشمند است تبدیل کرده‌اند پژوهشگرانی که به واقع کارشان کارستان است و وظیفه خود را به عنوان یک پژوهشگر به نحوه احسنت ایفا نموده‌اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایشگاه بسیار خوب با دستاوردهای بسیار ارزشمند و قابل تأمل بود که نیازمند ارائه بیشتر برای جامعه است.

علیزاده ضمن قدردانی از زحمات مهدی منصوری خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان عنوان داشت: توجه و دیده شدن تمام واحدهای استان توسط جنابعالی یکی از نکات مهم و مبرم است و انتظار داریم با توجه به توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در تقویت هر چه بهتر آن اهتمام ورزید.

عضو کمیسیون کشاورزی و امنیت غذایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحمدالله کاری که باید از سوی پژوهشگران در محیط دانشگاهی در بحث تحقیقات دارویی، صنایع غذایی و کشاورزی تلاش نمایند صورت پذیرفته است و این تقاضا را دارم حاصل این تلاش‌ها به سطح جامعه برسد.

وی اضافه کرد: توجه به محصولات سالم و ارگانیک در این نمایشگاه از نکات مهم و برجسته بود که به نیکی باید مورد توجه قرار گیرد بنده به عنوان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس این قول را می‌دهم در این راستا تلاش کنم.

سردار علیزاده تأکید کرد: تقاضای دیگر بنده با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری ایجاد و گسترش رشته طب سنتی و سلامتکده طب سنتی و داروهای گیاهی در واحد دامغان است که با توجه به ظرفیت مطلوب، نیازمند مساعدت و پیگیری مستمر از سوی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان است.

علیزاده بیان کرد: خبر خوش برای فعالین عرصه صنایع غذایی و پژوهشگران دانشگاهی تصویب آزمایشگاه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان به عنوان آزمایشگاه مرجع در سازمان غذا و دارو است که با توجه به توانمندی استادان و امکانات مدرن آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی این امر محقق شده است.

وی با اشاره به افتخارات کسب شده توسط دانشجویان داروسازی و کسب مقام نخست در سطح کشور در بین کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی آزاد و دولتی، افتخار کسب شده را برای استان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تأکید کرد: حمایت از واحد دامغان از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به پتانسیل‌های ارزشمند نویدبخش افق‌های روشنی پیش روی این مجموعه خواهد بود امروز روز زیبایی برای بنده رقم خورد و به این استان و دامغانی بودن خود به خاطر این توانمندی‌های علمی بالیدم.

منبع: اخبار خوب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *