درمان چربی پوست
درمان چربی پوست

با چربی پوست خداحافظی کنید!

تاریخ نگارش

اکتبر 20, 2022

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

لیلا شیربیگی در مورد چربی پوست، اظهار داشت: چربی پوست بیشتر به دلیل تغذیه نادرست است و روی هم خوردن غذا‌ها خود عاملی برای بروز چربی شدید پوست است.

به گفته وی افرادی که غذا‌های متنوعی در یک وعده غذایی می‌خورند و اصول غذایی را رعایت نمی‌کنند، پوست این افراد چرب می‌شود البته رعایت رژیم غذایی مناسب می‌تواند برای کاهش چربی پوست مناسب باشد.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران ادامه داد: افراد از مصرف زیاد غذا‌های آماده پرهیز کنند همچنین آش سبزیجات مصرف کنند که حاوی سبزی گشنیز با مقداری جعفری و تره باشد.

شیر بیگی عنوان کرد: افرادی که پوستشان چرب است خیلی دوست دارند پوستشان را بشویند.

برای کاهش چربی پوست کافی است به اندازه دو قاشق غذاخوری سدر را در کاسه و کمی آب بریزند که قوام ماست مانند پیدا کند، روی پشتشان یا پشت ناحیه قفسه سینه و هرجایی که خیلی چرب است حتی روی پوست می‌توانند بگذارند و بعد از ۴ یا ۵ دقیقه که سدر جذب پوست شود بعد با یک لیف نازک شروع شستن کنند.

وی خاطرنشان کرد: سدر خاصیتی که دارد باعث می‌شود چرک از روی پوست زدوده شود و این افراد احساس لذت و رضایت بیشتری از شستن پوست خود دارند، البته سدر می‌تواند پوست را به سمت خشکی کامل ببرد و بهتر است یک بار در هفته این کار را انجام دهند، سدر لایه برداری می‌کند و منافذ پوستی را می‌بندد چربی کمتری ترشح و پوست خشک می‌شود.

منبع:آفتاب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *