سلامتکده طب سنتی در همدان افتتاح شد
سلامتکده طب سنتی در همدان افتتاح شد

افتتاح سلامتکده طب سنتی در همدان

تاریخ نگارش

نوامبر 11, 2022

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

آیین افتتاح سلامتکده طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این آیین ضمن قدردانی از حضور مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و تلاش بی‌وققه مدیران دانشگاه در راه‌اندازی دپارتمان و سلامتکده طب سنتی ابن‌سینا اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات مورد نیاز به مردم در این مجموعه، آموزش و پژوهش به دانشجویان این رشته در دستور کار است. 

محمدمهدی مجذوبی با تأکید بر لزوم ارتباط حوزه تحقیقات و فناوری در این رشته با بازار و فضای صنعت عنوان کرد: با رویکرد ارائه خدمت در حوزه پژوهش و درمان می‌توانیم به طور جدی با نشان طب سینایی در استان عملکرد مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به ارائه انواع خدمات طب ایرانی در این مجموعه تصریح کرد: خوشبختانه با گسترش فضا و زیرساخت‌های لازم می‌توانیم انواع خدمات تشخیصی و درمانی را اعم از حجامت، مشاوره تغذیه، فصد خون و… در این حوزه به مردم داشته باشیم. 

 معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان نیز از خدمات قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه سلامت قدردانی کرد و افزود: دکتر مجذوبی در بدو انتصاب به ریاست دانشگاه، تیم مجرب و ورزیده ای انتخاب کردند که افتتاح این سلامتکده و دیگر اقدامات توسعه‌ای نیز از قِبَل همین مدیریت شایسته و به جا رقم خورده است. 

حسن رضانیا با اشاره به اینکه جایگاه اصلی ایران در حوزه سلامت بسیار بالاست گفت: امید است بزودی با اخذ مجوز دانشکده، روند کار در حوزه طب ایرانی گسترده‌تر و جدی‌تر دنبال شود.  

وی با بیان اینکه در حال حاضر همدان پایلوت اجرای جامع سند کشاورزی است تا به جایگاه اقتدار و سلامت غذایی توأم دست یابد عنوان کرد: امروز گام‌های بلندی در حوزه سلامت برداشته شده تا ایران قوی‌تر از گذشته داشته باشیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه باید قدردان این ظرفیت‌های عظیم در حوزه سلامت باشیم عنوان کرد: با درایت و مدیریت دانشگاه بحرانهایی مثل بحران آب رفع شد و آب دارای کیفیت و سلامت به مردم رسید و امید است با ظرفیت کهن و دیرینه همدان بیشتر از گذشته، در حوزه‌های سلامت سربلند باشیم.

منبع: قطره

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *