اثر درمانی سنگ های قیمتی
اثر درمانی سنگ های قیمتی

آیا سنگ های قیمتی اثر درمانی دارند؟

تاریخ نگارش

دسامبر 4, 2022

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد برخی سنگ های قیمتی مانند کریستال می توانند در برخی موارد درمانی به کار بروند. کریستال درمانی یک روش درمانی یا پزشکی جایگزین است که ادعای آن بهره بردن از انرژی شفابخش طبیعی است!

کریستال درمانی یک روش پزشکی جایگزین است که در آن از کریستال و سنگ‌های قیمتی دیگر برای درمان بیماری‌ها و محافظت در برابر آنها استفاده می‌شود. طرفداران این روش باور دارند که کریستال‌ها مانند مجراهای شفابخش عمل می‌کنند و باعث می‌شوند تا انرژی‌ مثبت و شفابخش وارد بدن شده و انرژی‌های منفی که بیماری‌زا هستند از بدن خارج شوند.

اما علیرغم این واقعیت که کریستال درمانی در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، این روش درمانی جایگزین در بین پزشکان و دانشمندان محبوب نیست و آنها از کریستال درمانی به عنوان «شبه علم» یاد می‌کنند.

از نظر علمی، هیچ مدرکی که نشان دهنده درمان بیمارها به وسیله کریستال‌ها باشد وجود ندارد، زیرا اساسا بیماری‌ها هرگز در نتیجه جریان انرژی به بدن بوجود نمی‌آیند. علاوه بر این، تاکنون در هیچ مطالعه علمی نشان داده نشده است که کریستالها و سنگ‌های قیمتی با تفاوت در ترکیب شیمیایی یا رنگی بتوانند بیماری خاصی را درمان کنند.

منبع: خبرآنلاین

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *