برنامه-رادیویی-شفاخانه رادیو فرهنگ
برنامه-رادیویی-شفاخانه رادیو فرهنگ

در شفاخانه از طب سنتی بشنوید

تاریخ نگارش

می 11, 2020

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

رادیو فرهنگ با برنامه «شفاخانه» به طب سنتی و جایگاه آن در نظام سلامت توجه خواهد داشت.

به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، پرویز جمالی تهیه کننده برنامه «شفاخانه» درباره این برنامه گفت: «شفاخانه» به دنبال احیای سبک زندگی سالمی است که  پیش از این بزرگان و پیشینیان ما به آن توجه داشتند.

وی به بخشی از ابلاغیه سیاست‌های کلی سلامت که از سوی رهبر فرزانه انقلاب ارائه شده اشاره کرد و افزود: در این برنامه تلاش می کنیم تا ضمن تبیین بخشی از ابلاغیه سیاست‌های کلی سلامت به بازشناسی ظرفیت‌ها و میزان کارآمدی طب سنتی در پیش‌گیری بیماری‌ها بپردازیم.

تهیه کننده «شفاخانه» با تاکید بر نقش پیش‌گیرانه آموزه‌های طب سنتی تصریح کرد: در این برنامه با دعوت از متخصصان حوزه تغذیه به خواص گیاهان دارویی و میوه ها و ادویه ها اشاره می شود.

وی درباره موضوع  این برنامه در ۲۲ اردیبهشت ماه نیز گفت: امروز در برنامه «شفاخانه» دکتر آرمان زرگران استادیار دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو آکادمی جهانی تاریخ داروسازی درباره خواص موز مطالبی را بیان می کند.

جمالی در پایان درباره ساعت پخش این برنامه گفت: در حال حاضر این برنامه روزهای دوشنبه ساعت ۱۶ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود و بخش های کارشناسی برنامه نیز در پایگاه اطلاع رسانی این شبکه به نشانی http://radiofarhang.ir/ قابل دریافت است.

منبع:  خبرگزاری مهر

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *