طب ایرانی و طب سنتی و طب اسلامی باید احیا شود
طب ایرانی و طب سنتی و طب اسلامی باید احیا شود

ولایتی : طب سنتی ایرانی اسلامی باید احیا شود

تاریخ نگارش

دسامبر 12, 2021

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: باید به طور شفاف در خصوص طب ایرانی و سنتی که از سوی برخی به آن خدشه وارد می‌شود، برای مردم توضیح داده و این طب احیا شود.

علی اکبر ولایتی در افتتاحیه ساختمان امام حسن مجتبی(ع) بیمارستان مسیح دانشوری افزود: بیمارستان مسیح دانشوری برای احیای طب سنتی در کشور تلاش زیادی می کند و باید به طور شفاف در خصوص طب ایرانی و طب سنتی و طب اسلامی که از سوی برخی به آن خدشه وارد می‌شود، برای مردم توضیح داده شود.

وی اظهار داشت: بسیار خرسندیم وزیر بهداشت برای دومین بار در بیمارستان مسیح دانشوری که خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا بوده است حضور یافت و این مرکز نه تنها در بیماری کرونا بلکه در مقابل هر بیماری مهمی که در کشور شیوع پیدا کند، به طور ویژه فعالیت می‌کند.

ولایتی با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا، روزهای پرتلاشی را همراه با آماده سازی تجهیزات،  امکانات برای رسیدگی و خدمات رسانی حداکثری به بیماران شاهد بودیم، اظهار داشت: این مرکز در تمام ایام سخت کرونا تلاش کرد تا بسیاری از مراجعه کنندگان را پذیرش و با تمام توان به مردم ارائه خدمت کند که این موضوع افتخار بزرگی برای همه ما است،  در ابتدای آغاز شیوع کرونا، ۲۵۰ تا ۳۰۰ تخت در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

وزیر بهداشت با جدیت موضوعات را پیگیری می کند

به گفته رییس بیمارستان مسیح دانشوری، وزیر بهداشت با جدیت موضوعات را پیگیری و موفقیت‌های ارزشمندی از جمله ورود 110 میلیون واکسن را در این مدت کوتاه داشته اند.

ولایتی افزود: ظرفیت مهیا شده در بیمارستان مسیح دانشوری حدود 1213 تخت است که 377 تخت در ساختمان امام حسن مجتبی (ع) و 140 تخت هم در سوله تازه تاسیس خواهد بود،  مجموعه ظرفیت بیمارستان افزایش یافته که این رقم، تعداد مناسب و بی نظیری در حوزه‌های مختلف به ویژه فوق تخصصی ریه است.

وی در پایان به حضور گروه‌های داوطلب برای کمک رسانی در بیمارستان هم اشاره کرد و گفت:  در این مدت، جمع زیادی از بسیجیان به عنوان مددکاران اجتماعی داوطلب همکاری داشته اند و با کمک برخی از خیرین نیز در زمینه حمایت از گروه‌ها و اقشار آسیب پذیر به ویژه در زمینه تامین دارو تلاش کردیم.

منبع : ایرنا.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *