حمایت از پژوهشگران و محققان عرصه داروسازی و طب سنتی ایرانی
حمایت از پژوهشگران و محققان عرصه داروسازی و طب سنتی ایرانی

حمایت از پژوهشگران و محققان عرصه داروسازی و طب سنتی ایرانی

تاریخ نگارش

فوریه 7, 2022

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

طرح‌های برگزیده پژوهشگران و متخصصان علوم پزشکی به ویژه فعالان حوزه طب و داروسازی سنتی ایرانی و شرکت‌های توسعه دهنده فرآورده‌های طبیعی مبتنی بر طب سنتی حمایت می‌شوند.

فراخوانی برای ارسال طرح‌های پژوهش و فناوری در حوزه طب سنتی ایرانی برای تخصیص حمایت‌های مادی به طرح‌های برگزیده توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد.

در این فراخوان از همه پژوهشگران و متخصصین علوم پزشکی به ویژه فعالان حوزه طب و داروسازی سنتی ایرانی و شرکت‌های توسعه دهنده فرآورده‌های طبیعی مبتنی بر طب سنتی ایرانی دعوت شده است تا طرح‌های خود را در محور‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰ ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی؛ ارائه کنند.

این طرح‌ها باید در محورهایی، چون «گسترش، تسهیل و ساماندهی ارائه خدمات در حوزه طب سنتی ایرانی»، «تجاری‌سازی و تولید دارو‌های گیاهی و فرآورده‌های طبیعی و سنتی»، «هوشمندسازی و توسعه برنامه‌های فناوری اطلاعات»، «مطالعه ارزش بازار بهداشت، درمان و داروی کشور براساس قواعد و مبانی طب سنتی ایرانی و محصولات تایید شده مبتنی بر دارو‌های طب سنتی ایرانی» و «برگزاری رویداد‌های ترویجی و کارآفرینانه مبتنی بر طب سنتی ایرانی» باشد.

علاقه‌مندان تا ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ فرصت دارند تا طرح‌های کاربردی خلاقانه و فناورانه خود را به این فراخوان ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی chtm.isti.ir مراجعه کنند.

منبع: صداوسیما.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *