افتتاح درمانگاه طب مکمل درمان ناباروری در قم
افتتاح درمانگاه طب مکمل درمان ناباروری در قم

اولین درمانگاه طب مکمل در حوزه درمان ناباروری در قم افتتاح شد

تاریخ نگارش

می 13, 2022

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

مدیر درمان این مرکز در افتتاح کلینیک طب مکمل طی سخنانی عنوان کرد: با توجه به‌ اینکه آموزه های طب سنتی با فرهنگ مردم ایران آمیخته است درمانگاه طهورا درصدد بر آمده است که برای تاثیر بیشتر درمان نازایی از آموزه های طب سنتی نیز استفاده کند.

سیدرضا طباطبایی افزود: میان پزشکان طب سنتی و طب نوین همواره اختلاف نظر وجود داشته و این دو گروه نظرات یکدیگر را قبول ندارند لذا به این منظور جلسات متعددی بین صاحبنظران طب سنتی و پزشکان متخصص طب مدرن برگزار شد و با همفکری به یک پروتکل درمانی و زبان مشترک بین اطبای طب سنتی و مدرن رسیدیم.

وی ادامه داد: دراین پروتکل مقالات و یافته های علمی در زمینه طب مکمل بکار گرفته شده و تداخلات دارویی و درمانی در نظر گرفته شده است.

مدیر درمان کلینیک طهورا افزود: برای نخستین بار در کشور طب سنتی به شکل تخصصی در حوزه درمان ناباروری ورود پیدا کرده و با این اقدام از هر دو طب جهت درمان ناباروری کمک گرفته می شود.

وی گفت: هدف از بکارگیری طب سنتی در کنار طب رایج، تغییر عادت های غلط و اصلاح روش زندگی به منظور درمان ناباروری با موفقیت بیشتر است.

وی تاکید کرد: بکارگیری طب مکمل به معنی حذف روش های رایج و علمی درمان نیست بلکه فعالیت پزشکان طب مکمل در راستای طب نوین است.

مرکز پیشرفته و تخصصی درمان ناباروری طهورا، به تجهیزات و آزمایشگاه‌های پیشرفته و اتاق‌ عمل های جراحی و بخش جنین شناسی پیشرفته مجهز است.

منبع: موج

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *