دستگییری پزشک های قلابی در زاهدان
دستگییری پزشک های قلابی در زاهدان

دستگیری 2 پزشک قلابی در شهر زاهدان

تاریخ نگارش

می 18, 2022

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی استان ۲ پزشک قلابی در زاهدان که بدون مدرک معتبر پزشکی، با دایر کردن مطب، اقدام به معاینه و تجویز داروهای غیرمجاز سنتی برای بیماران می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری  گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان، با اشراف اطلاعاتی خود زن و مردی را که بدون داشتن مدرک پزشکی معتبر در یکی از مناطق شهرستان زاهدان با دایر کردن مطب و معرفی خود به عنوان متخصص طب سنتی با دریافت مبالغ زیاد از بیماران اقدام به معاینه و تجویز انواع داروی سنتی و دست‌ساز برای آن‌ها می‌کردند شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از حصول اطمینان از فعالیت غیرقانونی این زن و مرد، به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان به مطبشان مراجعه و هر ۲ آن‌ها را در حین معاینه یک بیمار دستگیر و در بازرسی از محل تعداد زیادی انواع داروهای سنتی و گیاهی و فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست، برای درمان بیماری‌های خود به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *