پیشگیری از آبله میمونی با طب سنتی
پیشگیری از آبله میمونی با طب سنتی

پیشگیری از آبله میمونی با طب سنتی

تاریخ نگارش

ژوئن 11, 2022

دسته‌بندی

اخبار

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

دکتر حسین خیراندیش با اشاره به اینکه این روز‌ها با وجود صحبت‌ها و خط رسانه‌ای سنگین پیرامون بیماری جدید مطرح شده به نام «آبله میمونی» مردم نباید نگران باشند، اظهار کرد: طب سنتی همواره برای پیشگیری از بیماری‌ها به ویژه این گونه بیماری‌ها راهکار داشته و حتی در حوزه درمان نیز صاحب نظر است.

وی با بیان اینکه خواهش ما این است که مردم با ایجاد نگرانی در وجود خود و خانواده به سلامت جسم و روان خود آسیب نزنند، خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم به توصیه‌های پیشگیرانه توجه کنند هیچ نگرانی درباره شیوع این بیماری وجود نخواهد داشت.

پدر طب سنتی ایران با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از بیماری‌هایی همچون آبله میمونی باید استفاده از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های با طبع گرم استفاده کرد، خاطرنشان کرد: گرمی‌جات به طور کلی به چند سطح تقسیم می‌شوند که بهتر از از خوراکی‌های با درجه گرمی چهار استفاده شود.

دکتر خیراندیش خوراکی‌های دارای طبع گرم را یکی از عوامل دفع عفونت از بدن نیز دانست و گفت: امیدواریم مردم بتوانند با شناخت و اصلاح طبع خود با استفاده از خوراکی‌های مناسب آن طبع و با دانش لازم در این حوزه به سلامتی خود کمک کنند.

منبع: دانشجو

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *