googneh-rep1
googneh-rep1

بهترین عمل زیبایی صورت + ۲۰ سال جوانی

تاریخ نگارش

مارس 16, 2023

دسته‌بندی

ریپرتاژ

نظرات

{تعداد} پاسخ ها

لیفت صورت به فرم صورت شما کمک می کند. عمل بوکال فت نیز در کلینیک گونه ارائه می شود. بیایید با این موارد بیشتر آشنا شویم.

انواع بیهوشی برای لیفت صورت و لیفت گردن

پزشک بهترین نوع بیهوشی را برای شما توصیه می کند، اما لیفت صورت را می توان با بی حسی موضعی با افزودن آرامبخش داخل وریدی انجام داد، یا می توان آن را تحت بیهوشی عمومی انجام داد.

جراحی کجا انجام خواهد شد؟

لیفت صورت در بیمارستان به عنوان جراحی سرپایی انجام می شود، اما معمولاً یک شب اقامت توصیه می شود. شما باید توسط یکی از دوستان یا اعضای خانواده به بیمارستان بروید و از آن برگردید.

ریکاوری لیفت صورت / گردن

در بیشتر موارد، بیماران ممکن است در 24 تا 48 ساعت اول درد متوسطی را در ناحیه صورت تجربه کنند اما به سرعت از بین می‌رود. تورم بافت گونه و گردن معمولاً خفیف است و ممکن است کبودی (تغییر رنگ سیاه و آبی) وجود داشته باشد. برای به حداقل رساندن تورم و ناراحتی، باید سر خود را در چند روز اول پس از جراحی در وضعیت بالا نگه دارید. در بیشتر موارد، بیماران باید پس از 10-14 روز بتوانند در مکان های عمومی بیرون بروند. دوش گرفتن در چند روز اول مجاز است. فعالیت بدنی شدید تا چند هفته پس از جراحی محدود می شود. علائم جراحی باید پس از سه هفته کاملا محو شوند.

نتایج پیش بینی شده لیفت صورت

لیفت صورت معمولا ظاهری با طراوت و شاداب ایجاد می کند. در اثر این عمل مقداری زخم خواهید داشت اما این زخمها معمولاً در چین‌های صورت و گوش‌های شما پنهان می‌شوند و با گذشت زمان غیرقابل تشخیص می‌شوند.

علت ایجاد پدهای چربی بوکال چیست؟

پدهای چربی بوکال (گونه های چاق) ثابت هستند، پدهای چربی بین استخوان گونه و فک یافت می شوند که به پر کردن فضاهای بافت عمیق کمک می کند، به ماهیچه های شما اجازه می دهد در یک حرکت سر خوردن منقبض شوند و ساختارها، ماهیچه ها و بافت های مهم صورت را از بین ببرند. با این حال، در برخی موارد، پدهای چربی بوکال به طور غیرضروری بزرگ یا حتی جابجا شده اند، که می تواند ظاهری بیش از حد کامل ایجاد کند که خطوط طبیعی صورت را استتار کند.

در بیمارانی که وزن بدن ثابتی دارند، این پری بیش از حد معمولاً ژنتیکی است – و واقعاً تمرینات تقویت‌کننده‌ای برای صورت وجود ندارد! برای بیمارانی که اضافه وزن دارند یا در گذشته نوسانات وزنی داشته اند، گونه های چاق اغلب نتیجه طبیعی افزایش وزن است. در برخی موارد، کاهش وزن ظاهر این پری را کاهش می دهد، اگرچه برخی متوجه می شوند که از بین بردن چربی صورت از طریق تغذیه سالم و ورزش معمولی دشوار است.

حذف چربی بوکال چیست؟

برداشتن چربی بوکال که برای کاهش گونه های برجسته طراحی شده است، یک روش جراحی است که این لایه چربی طبیعی در گودی گونه را از بین می برد. این معمولاً شامل ترکیبی از برداشتن مستقیم پد و لیپوساکشن در صورت لزوم برای ارائه بهترین کانتور برای صورت شما است. عمل شما باید حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد و بسته به شرایط منحصر به فرد شما و توصیه دکتر شما ممکن است تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود.

با هر روشی که مناطق کوچکی از چربی را هدف قرار می دهد و نیاز به کانتورینگ دقیق دارد، همکاری با یک جراح زیبایی که در این روش با تجربه است بسیار مهم است. در دستان یک جراح بی تجربه، برداشتن چربی بوکال می تواند منجر به ظاهر نامتقارن، برداشتن چربی بیش از حد و عوارض جراحی شود.

پروسه لیفت صورت چقدر طول می کشد؟

یک جلسه درمانی بین 20 تا 45 دقیقه طول می کشد. شما می توانید در کمتر از یک ساعت قرار ملاقات به نتایج دائمی برسید. این یک روش ساده و نسبتاً ساده است که می تواند به نتایج چشمگیری دست یابد.

چه مدت طول می کشد تا پس از برداشتن پد چربی بوکال بهبود پیدا کنید؟

حذف پد چربی بوکال به دو دلیل عمده محبوبیت زیادی پیدا کرده است: حداقل زمان از کار افتادگی و عدم وجود جای زخم قابل مشاهده. خود عمل حدود یک ساعت طول می کشد. تقریباً 7 روز پس از جراحی می توانید به فعالیت های روزانه بازگردید. برای استراحت و بهبودی کامل، پس از اتمام جراحی، حتما مداد بزنید. پس از کاهش تمام تورم، باید نتایج نهایی را در 1 تا 2 هفته مشاهده کنید.

اکثر بیماران از این روش به سرعت و تنها با درد و تورم خفیف تا متوسط بهبود می یابند. مطمئن شوید که کسی را دارید که بعد از عمل شما را به خانه برساند، زیرا هنوز هم اثرات بیهوشی و داروهای آرام بخش داده شده را احساس خواهید کرد. این روش می تواند باعث توقف کمی شود. اکثر افراد روز بعد از عمل نمی توانند به فعالیت های عادی خود بازگردند.

اکثر بیماران پس از جراحی برداشتن چربی بوکال، تجربه بهبودی تقریباً بدون درد را گزارش می‌کنند. بعد از 5 تا 7 روز می توانید به فعالیت های عادی بازگردید. نتایج بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده خواهد بود، اما نتایج کامل پس از فروکش کردن تورم و قرمزی ماهها طول می کشد. اگرچه بسیاری از افراد پس از 1 هفته به خوبی بهبود می یابند، اما برای برخی ممکن است تا 4 ماه طول بکشد تا به طور کامل بهبود یابد. در موارد نادر ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب به بیش از یک عمل جراحی نیاز داشته باشید.

خدمات لیفت ابرو در کلینیک زیبایی گونه

به دلیل تورم، باید به طور منظم از کمپرس یخ برای کاهش ناراحتی و کاهش تورم استفاده کنید. حذف چربی بوکال نتایج دائمی به همراه دارد. هنگامی که پدهای چربی بوکال برداشته می شوند، برای همیشه از بین می روند. پدهای چربی بوکال حتی اگر مقداری وزن اضافه کنید باز نمی گردند. با این حال، صورت چاق‌تر به دنبال افزایش وزن می‌تواند نتایج جراحی برداشتن چربی بوکال را پنهان کند.

کلینیک گونه

حال که با این اصطلاحات و تعاریف، کاربردها و اطلاعاتی اولیه از آنها آشنا شدید، پیشنهاد می کنم برای دریافت اطلاعات مشابه، رزرو وقت خود و تماس با مشاورین این مجموعه، به وب سایت کلینیک گونه به آدرس goonehclinic.com نگاهی بیندازید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *